diumenge, 5 de gener del 2014

Aitor Nieve - No Vull Ser Un Policia + Caos I Pau


Autobombo. Pensava que ja havia pujat això però al final es veu que no. Això és un k7 que vaig treure farà dos mesos o així. Els temes ja fa temps que els he anat tocant però no els havia grabat 'bé' i, entre una cosa i l'altra, es va anar allargant la grabació i vaig repetir-la vàries vegades. L'edició de les cintes també ha funcionat gràcies al reciclatge massiu i vaig fer unes 50 (concretament 52) grabades a mà i també pintades amb spray. Crec que el temps i l'experiència ha donat els seus fruits i he aconseguit fer una grabació bastant més notable que la de 'Punk D'Esplai' i l'edició també acompanya més. Aquí


Degut al temps que vaig tardar en acabar l'edició del k7, em va donar temps a treure uns quants temes nous i no volia esperar un any o més a grabar-los, així que vaig decidir fer una edició que acompanyés el k7. Vaig grabar els 5 temes nous amb una grabadora de veu, vaig fer el folleto a mà i vaig recopilar-ho en format mini-cd (que no mini-DISC) perquè em semblava interessant fer servir nous formats i provar grabacions diferents. El resultat és molt cru però crec que els temes son bastant guais o almenys això m'han dit! Aquí

Si a algú li interessa encara tinc moltes còpies d'ambdós 'discos' que els venc junts al preu d'1€, que és més o menys (en realitat son uns 0,80€) el que em vaig gastar entre els mini-cd's, els sprays, les piles de la grabadora, les fotocopies i algo més.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada